maandag 7 september 2009

Trampoline - Resultaat


Ik moest even terugzoeken wat mijn 'laatste woord' was, want dat ben ik in de loop van de vakantie vergeten. De trampoline stond voor iets anders, maar deze zomer was er één van de ups en downs dus zo klopt 'ie ook wel weer. Corsica is een paradijselijk plekje. Maar in augustus is het er eigenlijk te warm om de dingen te doen die ik heel graag doe: tochten lopen, klimmen, klettersteigen. Het gevoel van vastgebonden op een stoel in een snoepwinkel te zitten was niet altijd bevorderlijk voor mijn humeur. Maar het is een prachtig eiland, dus we hebben ook echt wel genoten van de zon en de zee en de natuur en cultuur. Ik kom nog wel een keer terug in een koelere maand voor de rest!

Mocht je tijd en zin hebben om door mijn album te bladeren, klik op de eerste foto hieronder:
Zomervakantie 2009



Geen opmerkingen:

Een reactie posten