maandag 22 november 2010

Koffie - Vierde week van november 2010

Ik ben er weer eens ingetrapt: ik heb vanmiddag een afspraak buiten de deur. Daardoor mis ik mijn maandag ochtend - aanrommel ochtend, want om mijn verlanglijstje af te krijgen voor vandaag heb ik geen tijd te verliezen. Natuurlijk loopt dan de printer vast en stroomt de mailbox over. Tijd om te kiezen. Wat is er nu (en deze week) echt belangrijk voor mij? En laat ik dat dan eerst doen. Misschien is dat op dit moment wel gewoon een kopje koffie. En een momentje rust om mijn prioriteiten te bepalen. Ja. Tijd voor koffie.

1 opmerking:

  1. Inderdaad... dát zijn bij uitstek de momenten voor bezinning (ehm... koffie!).
    Daarom heb ik ook geïvesteerd in een apparaat dat altijd op het moment dat ik dat nodig heb een bakje verse, geurende, dampend hete inspiratie kan leveren. (jeah, what else).
    Niet vergeten: genieten van alle aspecten van de koffie! Anders is het moment weg.

    BeantwoordenVerwijderen