zondag 21 november 2010

Spons - Resultaat


Tjonge, wat werd mijn vermogen om te ontvangen op de proef gesteld deze week! Het hoogtepunt was een 'machtsovername' door mijn studenten, vlak voor de diploma uitreiking bij Instituut Orbis waar ik eind vorige week examens heb afgenomen. Het was al een groot kado dat de examensessies soepel verliepen. Maar wat me echt van mijn stuk bracht, was het afscheid dat de deelnemers hadden voorbereid. We kregen uitgebreide dankbare woorden en een prachtig boekje waarvoor iedereen een persoonlijke tekst had ingestuurd. Mijn collega-trainer er ik waren er stil van. Ineens herinnerde ik me mijn Woord en wist ik half stamelend toch nog een reactie uit te brengen. Want dat kon natuurlijk geen toeval zijn. Ontvangen, innemen, opnemen. Heel voedzaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten